Sunday, May 17, 2009

Cooper-Hewitt Posters

These were my final project for Foundation II this year. Click for larger images.

'A contemporary Exploration of the Psychological Impact of Color on Contemporary Culture' | Exhibition poster for Cooper-Hewitt National Design Museum | 28 x 43 cm / 11" x 17" | Digital Print | © Kári Emil Helgason, May 2009

'An Exploration through Graphic Perception of Shapes and Abstract Relations' | Exhibition poster for Cooper-Hewitt National Design Museum | 28 x 43 cm / 11" x 17" | Digital Print | © Kári Emil Helgason, May 2009

4 comments:

parisardaman said...

Þú ert klár gaur. Blandar vel saman fegurð og svona ögrandi "skekkju". Finn ekki orðin, er kannski orðin of útlensk, he he.

vegfarandi said...

Orðin eru COLOR og SHAPES :)

parisardaman said...

Ha ha, já ég sá þau orð. Fann ekki lýsingarorð yfir tilfinninguna þegar ég horfði, sko...

vegfarandi said...

Já... ég skil þig :) Takk! Það hljómar eins og mikið hrós, nú þegar ég átta mig á hvað þú meinar.